Ce se-ntâmplă când fratele de 13 ani îți dă sfaturi despre un laptop

Fratele meu are doar 13 ani. A învățat să umble pe calculator de la 5. Atunci, era tipul de computer alb, vechi, cu tub și cu o unitate care hârjâia. Doar așa existau. Acum, și-a făcut singur calculator din piese. Spune că valoarea celor cumpărate ca atare ar fi la jumătate față de prețul cu care sunt vândute. L-am crezut. Totuși, nu am vrut un calculator, ci un laptop. Încrederea în el m-a determinat să-i cer să-mi caute unul și să-mi spună de ce e bun. Mi-a trimis un document pe Facebook. Cu link. Cu explicații pe care nu o să le înțeleg niciodată. Eu la 13 ani mă jucam cu păpușile. El știe deja ce facultate va urma și ce se va face „când va fi mare”. Vă las cu o scurtă descriere a laptopului ideal, realizată de un puști de 13 ani. 🙂

andrei

Procesorul Intel i7 3630QM este un procesor cu 4 nuclee pentru laptop și are o viteza maximă de 2.4GHz, care este cu 15% mai rapid ca orice procesor de laptop. Acest procesor mai oferă și over-clocking care permite creșterea frecvenței la 3.4GHz, la care se văd diferențele față de celelalte procesoare de laptop.
Procesorul oferă o frecvență a plăcii de grafică de 650MHz.Această frecvență a plăcii de grafică se gasește și la majoritatea procesoarelor de laptop.
În plus, procesorul este capabil să se acomodeze cu 32GB de RAM foarte ușor.El mai oferă și două canale de memorie, care au o viteza maximă de 25.6 GB/s, care este cu 20% mai rapid decât majoritatea procesoarelor.
Laptopul Toshiba Qosmio X870-13D mai vine și cu 16 GB de RAM DDR3(frecvență de 1600 MHz) care sunt ideali atât în gaming cât și în editare video/foto.
Laptopul mai conține și un hard disk de 2 TB cu o viteză de 5400 rotații pe minut, un ecran de 17.3 inci LED pentru claritate foarte bună, o rezoluție de 1920×1080 Full HD și timp de răspuns de 5 ms.
Vine cu Windows 8 64 biți preinstalat, cu o unitate optică de tip Bluray, 4 porturi USB 3.0 și Bluetooth 4.0.
Placa video nVidia GTX670M este una de calitate, atât în editare video cât și gaming datorită tehnologiei CUDA.

http://www.one-it.ro/laptop-notebook/laptop-notebook-toshiba-qosmio-x870-13d.html

L-am întrebat de cinci ori dacă a copiat de undeva. Nu-mi venea să cred. Nu înțelegeam nimic. Însă îl cred pe cuvânt. Dacă și voi îl credeți apăsați click.

Tag-uri:, , ,

8 gânduri despre „Ce se-ntâmplă când fratele de 13 ani îți dă sfaturi despre un laptop

  1. adelinacomsa 2 Martie 2013 la 11:11 Reply

    Doar 85 de mil (lei vechi), asa de vara:))))

  2. Roxana Cristiana 2 Martie 2013 la 11:15 Reply

    Da :). El spune mereu că decât să-ți iei un laptop prost și ieftin pe care să-l ai doi ani, mai bine iei unul mai scump pe care să-l ai zece :). Pe principiul ăsta i-a convins pe ai mei să-i ia calculator pe piese. 🙂

    • adelinacomsa 2 Martie 2013 la 11:17 Reply

      E de apreciat faptul ca stie atat de multe in domeniu incat sa poata sa isi cumpere un calculator pe piese. 🙂

  3. antreprenor1 4 Martie 2013 la 19:36 Reply

    Bravo lui! Ce sa faca sa stea in zadar sa piarda timpul cu fleacuri, sa se educe de la tv, sa se apuce de chestii ,,cool” gen fumat, droguri si alte chestii moderne?! NU.
    Trebuie apreciat si incurajat pt. ce este in stare sa faca. Bravo!

    • Roxana Cristiana 4 Martie 2013 la 20:05 Reply

      Urmărește blogul de când am postat despre el. Cu siguranță îți apreciază părerea 🙂

  4. DanTalmaciu 6 Martie 2013 la 08:32 Reply

    Se pricepe pustiul. Ti-a facut o configuratie de laptop strong. Asa laptop nu gasesti la preturi accesibile, dar este mai bun decat un altul care este capabil doar de jumatate. Eu la 13 ani aveam un calculator 684, modelul vechi cu unitatea culcata si monitorul peste. Jucam soliter pe un windows 98 de imi ieseau ochii. dar, tehnologia a avansat si e bine ca reusesti sa te tii de ea!

  5. Florin Răvdan 11 Martie 2013 la 22:22 Reply

    Si eu imi prind urechile in toate specificatiile alea. Daca mi-ar fi zis cineva asa ceva la 13 ani , m-as fi uitat stramb la el. Atunci eram inca in perioada in care statul pe afara, fotbalul si masinile erau pasiunile mele. Acum am scrisul :)) . Tehnologia e ok , atat timp cat o am in buzunar si nu imi cere cineva sa o explic . Bv lui . Destept baiat 😀

    • Roxana Cristiana 11 Martie 2013 la 22:30 Reply

      Se pare că vremea aia a fost pentru ei mult prea devreme, din păcate. Acum, ei (fratele meu și prietenii lui) se joacă pe calculator și vorbesc pe Skype…:). Cooperează, spun ei. În legătură cu informațiile despre tehnologie, mă uimește zilnic. 🙂

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

© Copyright Adina Mirela, All rights reserved, O ilustratoare visătoare

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

