Cum salvează iubirea de mamă când medicii pun preț pe organe. „Știți cât valorau organele?”

Un accident de mașină i-a distrus viața unei tinere din Brașov. Ajunsese un suflet prizonier într-un corp rece. A fost de trei ori în comă. De trei ori medicii i-au vrut organele. Mama ei a luptat și a crezut. Cei care trebuiau să-i salveze viața copilului ei o făceau nebună. Când mama Mirabelei, doamna Cărămidaru, urla că-i moare copilul, medicii spuneau că e bine. „Știți cât valorau organele?”, au întrebat-o ei. Le-a răspuns: „Aveți soție și copil acasă?”.

544303_421338937957913_757334524_n

Am scris pentru dcnews despre Mirabela. I-am văzut cazul la un post local de televiziune din Brașov, post care a ajutat-o să plece în Germania pentru o operație la gât. Mama ei a dus-o la o clinică din Germania. De acolo, doamna Cărămidaru a învățat cum să facă terapie. Acum, tânăra de 31 de ani face abdomene, pedalează. Înainte, a fost instructor de aerobic.

Pe ușa are trecute bilețele. Sunt scrise scopurile pentru azi, pentru mâine, pentru viitor. „Promit că mănânc”, scrie pe unul. Pe altul, „Îmi folosesc mâna stângă”. Mirabela este motivată de trecut. „Încep să-mi amintesc cum eram înainte și vreau să devin la loc”, spune ea la un post de televiziune local. Cu zâmbetul pe buze adaugă „Stau și mă gândesc la ce fain o să fie când o să merg din nou.” Cel mai mult vrea să meargă până-n centrul Brașovului pe jos.

Mama ei îi atrage mereu atenția. O ceartă când obosește. Este disperarea unei mame care vrea să-și vadă fiica bine. Aceeași disperare care a salvat-o din mâna medicilor care puneau preț de organele ei și nu pe viață. „Am avut terapeuți. N-am renunțat niciodată. Ea a vrut să renunțe, eu n-am renunțat niciodată”, spune doamna Cărămidaru, care adaugă „Am învățat-o să vorbească, am învățat-o alfabetul, am învățat-o animalele”. Acum, învață să mergă.

Mirabela se pregătește de o nouă intervenție chirurgicală. Va fi operată la picioare. Medicul, inițial, nu s-a încumetat. A vorbit cu medici din Europa, după câte spune mama Mirabelei, apoi a spus că o va opera.

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

Toate textele și imaginile de pe acest blog îmi aparțin .

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

