„Unde se fac femeile frumoase? La parfumerie”. Aroganța ajutorului

De când aveam 13 ani am un obicei. Îmi îndrept părul. E precum cafeaua. Nu am nevoie neapărată de ea, dar nici fără ea nu pot. Ieri, mi s-a ars placa pe care o aveam de vreo patru ani. A fost minunat, mai ales că am părul ondulat și apucasem să-mi îndrept jumătate. În plus, trebuia să plec la facultate. L-am prins. Am plecat. Pe seară, m-am dus să analizez piața să-mi cumpăr o placă nouă. Ajung în Altex. Vine un domn chelios. Îmi arată cea mai bună placă. M-am abținut mult să-l întreb dacă își îndreaptă părul de obicei. L-am întrebat de ce placa respectivă e cea mai bună. Motivul: Avea flori pe ea și, astfel, era cea mai cumpărată. Merg și în minunata Cora, cu angajați extrem de amabili și de simpatici. Atât de mult încât dacă nu vrei să-ți strici ziua, îi eviți. Nu găseam raftul. Am căutat pe lângă rafturile de electronice și electrocasnice, așa cum sunt aranjate și în celelalte hipermarketuri. O întreb pe o doamnă amabilă, angajată Cora, care stătea spijinită pe o masă lângă raftul de electronice: Unde găsesc plăci de îndreptat părul?. Îmi răspunde: „Unde se fac femeile frumoase?”. Îmi venea să-i răspund „la salon”. I-am spus: „E o curiozitate, spuneți-mi dumneavoastră”. „La parfumerie”, îmi răspunde pe un ton de atotcunoscătoare. Normal, femeile nu sunt frumoase și ele se transformă într-un singur loc- la parfumerie, care pentru doamna respectivă însemna lângă săpun și dischete demachiante.  

1323081085trzyDC

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

© Copyright Adina Mirela, All rights reserved, O ilustratoare visătoare

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

