Nu spune că ești părinte, supranumitule!

Dragi supranumiți părinți, procreerea este caracteristică vouă, cățeilor, pisicilor, vacilor, etc. A fi părinte nu înseamnă a naște și lăsa în voia sorții. Asta e doar biologic. La fel se întâmplă cu mamele surogat, doar că ele sunt plătite pentru asta. De ce credeți că nu procedează corect „părinții” care-și aruncă copiii la gunoi? Și voi îi aruncați în voia sorții! Nu sunteți cu nimic mai presus. Singura diferență este că nu faceți drumuri pe la Poliție, nu plătiți o amendă că v-ați omorât copilul. Norocoșilor!

 A fi părinte nu înseamnă a-i spune copilului tău „fă aia! fă cealaltă! nu faci bine”! A fi părinte și a oferi cei atât de elogiați șapte ani de acasă înseamnă a-i arăta copilului tău un model. Și cine crezi că e modelul? Da, chiar tu. Ca să vezi coincidență.

Așa că fii responsabil. Un suflet pe care tu l-ai creat din iubire pentru mama/tatăl lui (spun numai prostii pentru unii- iubirea e înlocuită cu lipsa de metode contraceptive și uite necaz) are nevoie să devină om mare. Și nu mă refer doar la vârstă. Fără un model în viață, copilul tău va deveni doar acel copil „obraînic, care nu ascultă niciodată, care seamănă cu ta-su/mă-sa…” și tot așa. Cu părere de rău, mi-e scârbă de ignoranță.

M-am săturat să aud în tramvaie părinți, care-și fac copiii în toate felurile și apoi îi amenință să stea „potoliți” că-i și „caftesc”. Mă abțin cu greu să nu le spun ceva. Când am spus-o, ziceai  că am venit din altă lume. Cred că au zis că am venit cu OZN-ul săracului Dușa.

P.S: O cățelușă de la mine de pe stradă a născut 4 puiuți în iarnă. Erau -20 de grade. Nu a lăsat pe nimeni să se apropie de ei. I-a crescut până la 4 luni. Îi proteja cu corpul ei, le aducea mâncare, nu lăsa pe nimeni, nici măcar alt cățel, să se apropie, traversa strada cu ei în șir indian. Apoi a venit primăvara și au început nebunii să dea cu mașina peste ei. Au omorât doi. Cu toții am fost impresionați de iubirea dintre mamă și copii și le-a fost găsit un om cu suflet care să-i adopte pe toți trei, cățelușa și cei doi pui care au mai rămas. Oamenii au multe de învățat de la animale! Și părinții la fel. 

Tag-uri:, , , , , , , ,

2 gânduri despre „Nu spune că ești părinte, supranumitule!

  1. Roxanne D. 24 August 2013 la 22:15 Reply

    Adesea vad in societate exemple diverse de parinti care se comporta intr-un mod extrem de crud cu copiii lor, si nu stiu daca toti constientizeaza efectiv ce rau imens le fac. Incerc sa ma pun in pielea unui om terminat de viata cotidiana, mancat de rutina, de frustrari si de complexe, cu nervii intinsi la maximum, dar chiar si asa nu cred ca as putea sa lovesc fiinta aceea mica dinaintea mea. Orice lovitura fizica e o trauma care ii ramane in amintire copilului pe viata.
    E un cerc vicios, mai ales pentru cei care au copii extrem de colerici, care se manifesta la randul lor violent, tipand din toate puterile si agitandu-se (dar asta tot din cauza unor vicii in educatie).
    Cum am spus, pentru ca divaghez, am vazut destule cazuri de mame sau tati care fac scene cumplite in public si regret ca n-am avut niciodata curajul sa intervin. Nici eu, dar nici cei din jur nu zic nimic. 😦

    • Roxana Cristiana 25 August 2013 la 04:49 Reply

      Problema, dacă ai fi intervenit, ar fi fost la tine pentru cei din jur. Tu te-ai fi băgat în felul în care mama/tata își „educă odrasla”. Așa gândesc ei. Am văzut oameni amuzați când un părinte urla la copilul lui. Spuneau zâmbind: „Așa sunt toți copiii”. Pe mine m-a îndemnat să scriu articolul ultimul caz văzut de mine, cel care a pus capac. Fetița, făcută de mama ei în toate felurile, pentru că nu-și dădea seama că nu încape o jucărie într-un borcan, i-a răspuns femeii, care a spus că așa sunt toți copiii: „Eu nu sunt la fel ca toți copiii”.

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

© Copyright Adina Mirela, All rights reserved, O ilustratoare visătoare

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

