Iubesc litoralul românesc. Unde alții văd defecte, eu văd perfecțiune

De la vârsta de 8 luni merg la mare în România. Eram o creață grăsană, care râdea. Aveam câțiva dințișori. Iubesc marea! Este ca o parte din mine. O iubesc cu oamenii de pe plajă, cu plaja aglomerată, cu răsăritul pe care-l văd cu ochii întredeschiși. Iubesc plaja dimineții pustii din Costinești și plaja serii pustii din Eforie Nord.1186038_10200405782207465_1387655976_n

Iubesc peștele (hamsii) prăjit, de care, de câțiva ani, nu mă mai ating, dar îl iubesc pentru că există, că dă culoare unui litoral aglomerat. Iubesc valurile, mi-e sete de mare. Pășesc ușor în marea înghețată, ies, cu greu, din marea caldă, după care acum oftez.

Am văzut alternative, din România, de plaje pustii (fără terase, baruri, șezlonguri, etc). Pentru moment, m-am gândit: „Ce frumos!”. Apoi m-am trezit. Ce poate fi frumos într-un loc în care farmecul pe care-l iubesc de 21 de ani nu există?

Și m-am gândit, din nou, la iubita mea mare. Pentru mine, marea e doar a mea. Când mergem pe litoral parcă și oamenii sunt alții. În București, dacă faci orice lucru ieșit din comun (și dacă râzi e deranjant pentru încruntații din Capitală), se uită toți la tine de parcă ai nevoie de o internare urgentă la Socola. La mare, dacă faci un lucru ieșit din comun, toată lumea te iubește. E ceva diferit, care-mi place la nebunie. Da, acum e melancolie!

Am atâtea să vă spun despre iubirea mea pentru mare, însă este la fel de dificil de cuprins în cuvinte cum este iubirea pentru… iubitul meu. O iubesc! Pentru mine e perfectă, pentru alții e plină de defecte, însă eu iubesc acele „defecte” ca pe niște calități. Iubesc zgomotul, aglomerația, valurile, șezlongurile, oamenii, prieteniile la malul mării, unele vechi, altele care abia se leagă. Iubesc viața la malul mării. 

Tag-uri:, , , ,

Un gând despre „Iubesc litoralul românesc. Unde alții văd defecte, eu văd perfecțiune

  1. Litere Stacojii 23 August 2013 la 18:12 Reply

    Te invit la un mic concurs pe blogul meu 🙂
    http://literestacojii.wordpress.com/2013/08/17/mic-concurs/

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

© Copyright Adina Mirela, All rights reserved, O ilustratoare visătoare

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

