Nu plânge, părinte! Fii torționar, doar ți-a murit copilul sfâșiat de câini

Poveste adevărată din România. Doi copii se plimbau liniștiți cu bunica prin Parcul Tei. Copiii dispar, bunica îi așteaptă. Vreo 45 de minute, spune femeia. Unul se întoarce, ajunge singur acasă, îl aduce poliția- trei variante spuse de aceeași persoană, bunica. Confuz. Unul este găsit pe o proprietate privată mort. Avea doar patru ani. Tatăl spune la televizor: „Asta e, mă bucur că mai am unul”, „S-a întâmplat”. Fără nicio lacrimă, fără nimic. O răceală care provoacă indignare. După câteva apariții „mondene”, spune: „Pentru toți cei care spun că nu sufăr” și continuă cu alte tâmpenii. Fără nicio lacrimă, fără urmă de suferință pentru copilul de patru ani, care tocmai îi murise. Era doar indignat pe cei care nu-i văd suferința lui. Mama „este atât de îndurerată încât are puterea să citeze din Constituție pe Facebook”. Așa spunea o doamnă de la Antena 3. O alta de aceeași televiziune îl întreabă pe un reprezentant al federației pentru protecția animalelor: „Da’ de unde știți că era teren privat? Era maidan?”. Serios? Și de ce era gard? Și de ce a fost amendat proprietarul terenului privat? Dar tu de unde știi că era maidan? A fost amendată Adminsitrația locală, Primăria, Onțanu?

În fine. Tatăl apărea zi de zi la televiziuni, mama citează din Constituție. Nici când și-au condus copilul pe ultimul drum nu au plâns. Ba chiar i-au lăsat sicriul deschis să-l vadă toate babele curioase și să-l filmeze toate televiziunile. Acum apar în prime-time, mama și tata la Antena 1 și bunica la Pro TV să-și spună amarul. Bunica plânge, părinții nu. Ei protestează în Piața Romana. Oamenii aduc lumânări pentru copilul lor, oamenii le-au plâns copilul. Ei, cu fețe de torționari, neclintiți în fața prefăcutei dureri. Rușine!

Tag-uri:, , , , , , , ,

24 de gânduri despre „Nu plânge, părinte! Fii torționar, doar ți-a murit copilul sfâșiat de câini

  1. Nick Beres 8 Septembrie 2013 la 19:07 Reply

    Stii macar ce inseamna „tortionar”? Spui niste chestii ingrozitoare despre niste oameni a caror suferinta e evident ca n-o intelegi. Si nici mecanismele de aparare impotriva aceste suferinte. E clar ca judecata ti-e puternic influentata de iubirea instinctiva, irationala, pentru caini cu care te-ai nascut, insa asta nu scuza lipsa bunului-simt. Cum iti permiti sa-i judeci asa pe oamenii aia carora le-a murit copilul? Esti de o nesimtire infioratoare. Singurul motiv pentru care-ti scriu asta e ca simt ca nu trebuiesti lasata sa spui astfel de lucruri fara sa-ti dea cineva peste bot.
    Am citit si postul tau anterior si si acolo tot prostii vorbesti. Copiii nu au sarit nici un gard. Era o gaura imensa in acel gard, la cativa metri de locul de joaca. Oricine putea intra lejer. Uite-te la imaginile filmate in ziua in care s-a intamplat nenorocirea: http://www.youtube.com/watch?v=_BUi77uwaJE&feature=share, si alta data informeaza-te mai bine inainte sa te apuci sa elucubrezi, mai ales cand e vorba de subiecte atat de sensibile. Oricum, o astfel de proprietate nu ar trebui aparata cu caini, mai ales maidanezi de la ONG-uri, ci cu un sistem de paza. Maidanezii aia nu erau acolo ca sa apere ceva, sa fim seriosi. Pe orice maidan exista caini ai nimanui, care-si adjudeca un teritoriu, ca animalele salbatice. Iar in privinta vinei, iti spun eu a cui e: a oamenilor ca tine, iubitori irationali de caini, care au ramas cu o mentalitate provenita din neolitic, cand oamenii traiau in triburi si tineau haite de caini pe langa corturi. Acum corturile s-au transformat in blocuri, dar oamenii si cainii tot aia au ramas. Mai e si vina politicienilor, care de frica sa nu mai fie votati tot de oamenii ca tine, n-au promulgat legea eutanasierii maidanezilor. Pai in Germania nu vezi nici picior de maidanez pe strada. Si nu pentru ca nemtii n-ar iubi cainii, ii vezi pe multi plimbadu-se cu cainele in lesa si cu botnita, si cu lopaticile si pungile pentru cacat la ei, sa nu faca mizerie pe strada. Ci pentru ca civilizatia se face cu forta, impotriva instinctelor scapate de sub control si a mentalitatilor care supravietuiesc din negurile istoriei. Evident nu esti o iubitoare de animale, ci numai de caini, pentru ca nu pui pe acelasi plan viata unui caine cu viata unui porc sau a unui miel taiat de Paste, altfel te-ai indigna in primul rand pentru miile de porci taiati zilnic, cu care se hranesc si cainii, nu numai noi.

    • Roxana Cristiana 9 Septembrie 2013 la 16:59 Reply

      Specific: nu se scrie „nu trebuiești”, nu există așa ceva în limba română. Știu ce e un torționar și este specificat în articolul meu cu ce sens este folosit. Dacă ai ceva împotriva câinilor „de pe maidan”, adoptă unul sau pleacă în Germania. Deși nu era maidan, ci proprietate privată. Și așa cum am spus și mai sus, am dreptul la o opinie, nu să mi se formeze una forțat pe care să o internalizez ca atare și apoi să o apăr ca și cum ar fi a mea.

      • Mihai Dragan 9 Septembrie 2013 la 21:02

        Roxana, am citit un alt articol postat de tine pe blog si eram impresionat. Acum, dupa articolul de fata, sunt deziluzionat…

        1. Chiar conteaza cat de mult sufera familia? Un copil de 4 ani a fost mancat de caini si eu personal m-am simtit foarte rau. Ce treaba are suferinta familiei cu acest eveniment? Suferinta lor nu ar ajuta cu nimic acum. Macar mediatizarea cazului poate preveni repetarea unei astfel de tragedii.
        2. Imi place atitudinea de tipul: “Daca ai ceva impotriva cainilor de pe maidan, adopta unul sau pleaca in Germania”. Am ceva impotriva cainilor de pe maidan, nu simt nevoia sa adopt vreunul si nici nu o sa plec din tara. Sper sa ma intelegi 🙂
        3. Greselile gramaticale sunt irelevante in aceasta discutie, sunt sigur ca ai inteles ce spunea Nick.
        4. Citez din finalul articolului: “ Ei, cu fețe de tortionari, neclintiti in fata prefacutei dureri. Rusine!” Wow! Asta e grea… O trec in carnetelul de expresii frumoase.

      • Roxana Cristiana 9 Septembrie 2013 la 21:14

        Da, contează cât suferă familia, dacă suferința lor este dată ca exemplu și mediatizată o săptămână întreagă. Contează când asculți doar o parte din ce se întâmplă, irațional, fără să-ți dai dreptul la propria opinie. Contează enorm când doamna de la tv îți spune: se vede cât suferă când citează din Constituție, se vede cât suferă când protestează, se vede cât suferă… și nu vezi nimic. Au murit și alți copii și pe ei nu i-a văzut nimeni. Au murit câini uciși de oameni și nici pe ei nu i-a văzut nimeni. V-ați întrebat, măcat o clipă, de ce este atât de intens mediatizat acest subiect? Au murit copii chiar pe maidan, mâncați de câini. Copii simpli, de la țară. Întrebați-vă, măcar o clipă, cei neiubitori de animale de ce moartea copilului de patru ani a fost mediatizată atât de mult. Poate nu o să găsiți răspunsul, dar fiți sigur că există unul care nu ține cont de voi.

    • mircea_hodor 9 Septembrie 2013 la 21:18 Reply

      Daca tot se fac schimburi de filmulete am si eu unul ptr. somnul linistit si lipsit de remuscari al militantilor impotriva dusmanului nr.1 al omului.
      http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fvedetamea.ro%2Fimagini-socante-caine-pedeapsa-merita-criminalul-video%2F&h=eAQEAboa1

  2. Beautybylavi 8 Septembrie 2013 la 21:01 Reply

    Cu ce drept poti pune tu la indoiala durerea unor parinti care si-au pierdut copilul? Cu ce drept stabilesti tu limitele in care niste parinti ar trebui sa sufere? Ce te indreptateste pe tine sa stabilesti cum ar trebui sa se comporte o mama sau un tata care si-au ingropat copilul? Ai cumva un copil mort si la moartea acestuia te-ai comportat mai onorabil, ti-ai rupt probabil parul din cap ca sa se vada cat suferi? Cum poti emite astfel de judecati asupra unor oameni pe care nu ii cunosti personal si habar nu ai prin ce trec? Cum poti macar sa iei in calcul probabilitatea ca un parinte, orice parinte, chiar si un monstru nu ar suferi daca i-ar muri copilul mai ales in modul asta? Iti doresc sa nu experimentezi niciodata astfel de momente ca sa nu vezi cum e cand esti acolo dar pe de o parte nu stiu ce ar lumina mintea unei persoane ca si tine. Ce ma doare e ca e plin, plin plin afara de oameni exact cu aceeasi gandire. E foarte trist.

    • Roxana Cristiana 9 Septembrie 2013 la 16:53 Reply

      Nu voi experimenta astfel de momente, pentru că voi avea grijă de copiii mei, așa cum am și de cățeii mei. Din păcate, eu văd alte minți închise, care se ascund în spatele cuvântului „eutanasie”. De fapt, este vorba de ucidere în masă. Și da, e trist. Cât despre cum îmi permit eu atât de multe, îmi permit să-mi spun părerea, sau nu mai trăim într-o țară democratică?

      • Razvan O 11 Septembrie 2013 la 08:05

        Eutanasierea se poarta, culmea in SUA

      • Roxana Cristiana 11 Septembrie 2013 la 19:21

        Eutanasierea se poartă în SUA ca ultimă variantă, așa cum era legal și democratic și la noi până ieri

      • Razvan O 12 Septembrie 2013 la 23:48

        Dar voi de ce nu va puneti in locul acelui parinte?…Cainii nu au ce cauta in strada…

      • Razvan O 12 Septembrie 2013 la 23:51

        Te contrazic…dupa o anumita perioada, daca cainele nu a fost adoptat, este eutanasiat. Mai sunt si alte tari gen Germania, Spania care foloseste eutanasierea…si referitor la animale…porcul, mielul, vaca sunt si ele animale 🙂

    • mircea_hodor 9 Septembrie 2013 la 21:12 Reply

      Ma doare pretul irational care este platit de atitea animale nevinovate.Ma doare sa vad cit de usor sinteti de prostit…Nu cred ca poate cineva sa considere un eveniment lipsit de durere moartea acelui copil,dar in loc sa va indreptati impotriva celui care este cu adevarat vinovat,ati gasit sa va indreptati impotriva cuiva care nu are nici o vina,si nici o sansa de aparare.Si hai sa fim corecti pina la capat,45 de minute-un copil de 4 ani-va suna firesc?Stiu cel putin o persoana care e permanent rupta de oboseala deoarece nu-si lasa un minut copilul singur,…ba umbla la priza,ba trage de televizor,ba incearca sa se catere pe masa,etc.In plus…daca intrati in orice curte de om din tara asta,si acolo e un ciine,ce v-asteptati sa se intimple?Ca terenul ala nu era ingradit e o scuza?Eu cred ca e o acuza.N-ATI GASIT CURAJUL SA VA MANIFESTATI LA POARTA CASTELULUI ALA DE NENOROCIT MEGALOMAN CARE CONDUCE SECTORUL 2,ACUM VOR FI UCISE IN CHIP BESTIAL(CELE MAI MULTE DINTRE ELE),TOATE ANIMALELE ASTEA NEVINOVATE.

  3. mircea_hodor 9 Septembrie 2013 la 16:31 Reply

    Niciodata nu am crezut ca voi ajunge cu adevarat sa-mi fie rusine ca sint roman.Dar acum urla indignarea in mine la ceea ce vad ca au ajuns sa se preteze nu doar unii,cei mai multi dintre ei.Singura circumstanta a unora ar putea fi incadrata la „omor din culpa”impotriva acestor animale nevinovate.Au deschis cutia pandorei(mai ales taticutul asa zis indurerat),spunind ca ei au comvingerea ca vor fi eutanasiati frumos,si ca vor adormi in somn.In doar citeva zile am gasit zeci de stiri de maceluri,am si vazut un film cu un catel cit o pisica incendiat de niste”oameni”…Am citit si rindurile dumneavoastra ,cele in care incercati sa gasiti un adapost unuia din ciinii bolnavi ,lasati de izbeliste,si m-a indignat mai ales faptul ca se vor bastionul de rezistenta impotriva barbariei celorlalti…Sint mai tradatori ca Iuda(ca si ala a avut remuscari si s-a spinzurat)Poate nu am fost intotdeauna asa,dar am devenit o rasa atit de infecta incit NOI am trebui eutanasiati…Pina si antena 3,ptr.care am avut o stima deosebita,si-a pierdut impartialitatea,si au devenit cei mai ferventi luptatori impotriva bietelor animale.Si…au cistigat,pot sa fie incintati,Oprescu tocmai a anuntat legea prin care toti ciinii fara exceptie,dupa 8 zile de la capturare vor fi eutanasiati,nu adapost,doar o adoptie quasi imposibila.
    Niciodata parca nu mi-am dorit mai mult ca acum sa cada naibii vreo bomba,sa murim cu totii,si eu dar si ei.

    • Roxana Cristiana 9 Septembrie 2013 la 21:19 Reply

      Sunt perfect de acord cu tine în tot ce spui. Aș fi vrut să nu fie așa, dar au câștigat. Să fie fericiți pentru că vor duce în spate moartea a zeci de mii de suflete.

      • mircea_hodor 9 Septembrie 2013 la 21:35

        Ii va durea fix in fund,astia nu au constiinta , doar spun ca o au.Pentru mine.ca si agent care circula sute de km zilnic,ma doare sa tot vad alt si alt ciine omorit pe strada,filmele cu diverse cruzimi la adresa lor sint o reala tortura ptr. mine,si nu inteleg de ce mama dracului trebuie sa suport mizeriile unor nenorociti care se cred dumnezei.Am 6 adoptati la tara,am unul acasa+4 pisici,toate culese in conditiile in care realizam ca nu au prea multe sanse afara.Mai sint vreo 4 pe care ii hranesc pe afara,dar nu-mi pot face cotet in casa,si asa am destul de lucru cu ce am.Abia astept sa sar la gitul vreunuia care ar vrea sa-mi impuna sa nu le mai dau de mincare,deja simt vreo citiva.N-am sa ajung vreodata sa -mi murdaresc eu sufletul lasind (din ratiunile lor)vreun animal flamind,daca ii pot da sa manince.Dar cit de adevarata e vorba'”cu cit cunosc mai mult oamenii,cu atit iubesc mai mult animalele”.II urasc teribil,nu pe ei-rautatea si mizeria lor sufleteasca.

    • Razvan O 12 Septembrie 2013 la 23:56 Reply

      Vai saracii catei…pt tine e mai importanta o javra de caine decat un copil nevinovat…cainii nu au ce cauta in strada…iubesti animalul il iei in casa…ce as vrea sa simti si tu durerea ce o simte parintele acela care si-a pierdut copilul mancat de caini…si o paranteza…si eu am fost inconjurat de o haita de caini intr-o noapte…si au vrut sa ma muste…eu am avut noroc cu lumina la telefon care o puteam activa usor din buton…dar puteam ajunge usor si eu ca acel copil…sincer nu sunt nici pro eutanasie…nici contra…dar de o chestie sunt sigur…ma doare in pix de javrele dupa strada…viata oamenilor (mai ales a copiilor) este mai importanta…cainii nu au ce cauta pe strada

      • mircea_hodor 13 Septembrie 2013 la 23:14

        Un raspuns sincer vizavi de raspunsul dumneavoastra…Am” javra”acasa,si tin la ea mai mult decit as putea sa tin vreodata la unul ca d.voastra,nici macar nu va pot respecta..Am fost si eu muscat nu o data,de trei ori,si nu acum,ci cind eram copil.Stiu foarte bine circumstantele,si nu voi ajunge vreodata ca [ptr.atita lucru sa le doresc moartea.Cit priveste dorinta dumneavoastra de a suferi de pe urma vreunui copil mincat de ciini,nu va pot satisface,nu sint atit de idiot sa ajung sa-mi uit copilul de 4 ani vreo 45 minute cine stie pe unde ca sa pot avea surprizele pe care mi le doriti.Eu la rindul meu va doresc sa aveti copii care sa se obisnuiasca cu chipul mortii brutale al mai multor ciini macelariti,si aliniati in fata lor;asta vreti,asta sa aveti.
        .

  4. Nick Beres 9 Septembrie 2013 la 23:37 Reply

    Dar deja aveti in spate moartea a zeci de mii de suflete, ca doar mancati carne, nu?

    • Roxana Cristiana 10 Septembrie 2013 la 07:26 Reply

      Să fim serioși. Atunci zic să omorâm oameni. Știti ce am vrut să zic, să nu ne ascundem după deget.

    • mircea_hodor 10 Septembrie 2013 la 10:08 Reply

      Intuiesc din exprimarea dumneavoastra ca sinteti vegetarian…Toata stima(daca nu m-am inselat),si bineinteles daca o faceti din principiu,si nu din ratiuni de ordin medical:Dar daca asta e sugestia textului,atunci ati gresit rubrica,in contextul acestei teme ati putea obtine cel mult un meniu care sa contina si carne de ciine;N-ar fi o raritate,in China se maninca si ciine,si foetusi de copii(chiar daca nu oricine si-i permite).
      Iar ptr.situatia in care m-am inselat,si nu sinteti decit unul din multii mincatori de carne,dati-mi voie sa va spun ca ptr.mine cel putin ESTE o diferenta intre puiul la rotisor,si ciinele la rotisor…Daca ptr. d.voastra nu este,nu are sens dialogul de fata,pofta buna caci veti avea friptura de ciine din belsug.

      • Nick Beres 10 Septembrie 2013 la 16:03

        Si de ce este superior cainele porcului, dupa parerea dvs.? De ce pentru porci nu avem mila, dar pentru caini da? Sunt animale la fel de inteligente, care simt suferinta in moduri similare. Are cainele mai mult suflet, sau un suflet mai dezvoltat, mai complex, decat un porc sau o vaca? Chiar imi doresc sa stiu opinia unui iubitor de caini.

      • mircea_hodor 10 Septembrie 2013 la 21:05

        Reusiti sa fiti cel putin hilar(in opinia mea);Aveti cumva impresia ca tot scandalul asta are ca scop alegerea prin lege a unui nou stil de viata?intre vegetarieni si omnivori?Daca tot veni vorba,poate v-ar soca sa va spun ca sint vegetarian,si chiar din principiu-desi recunosc si unele merite ale unor cursuri de yoga;Dar nu vad rostul acestui gen de dialog…Domnule draga,se pune problema SA MAI TRECEM UN ANIMAL PE LISTA CELOR CARE VOR FI UCISE PRECUM PURCELUL DE CARE SPUNETI.Imi doresc sa ajungem la momentul in care sa constientizam ca hrana vegetala e vie,si nu contine adrenalina eliminata de un animal ucis in chinuri…dar pina acolo vad ca noi coborim si nu urcam acea scara a evolutiei.Dumneavostra ar trebui sa aveti acest dialog eventual cu partea adversa

  5. Razvan O 13 Septembrie 2013 la 00:01 Reply

    Vreau sa mai zic ca acest copil nu este singurul caz…sunt multe…si as fi de acord cu eutanasia…asta dupa o perioada de timp(daca adaposturile nu au fonduri sa ii tina in viata)…si mi-as dori sa plateasca cu viata si criminalii, violatorii si pedofilii

    • Razvan O 14 Septembrie 2013 la 00:48 Reply

      Culme acest copil de 4 ani nu este singura victima…deci…

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

Toate textele și imaginile de pe acest blog îmi aparțin .

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

