O nouă luptă. Pentru Foxy

Toată viața mea a fost o luptă. Și am luptat în fiecare zi. Însă sunt momente în care simt că nu mai pot să lupt. Astăzi a fost unul.  Astăzi am fost extrem de neputincioasă în fața unei dureri. Nu am putut să o opresc, nu am putut să o îndepărtez. Lacrimile nu au folosit la nimic. Cățelușa mea și a prietenului meu, Foxy, a fost diagnosticată cu o posibilă displazie de șold când avea 6 luni. I-am dat tratament zi de zi, am fost la consultație o dată la 15 zile.  În fiecare pastilă stătea o fărâmă de speranță. Și au fost câte șase pe zi. Fiecare vizită la cabinet a fost cu speranța să ne spună: E bine. Acum are 8 luni și două săptămâni și astăzi a fost mai rău ca niciodată. Nu a putut să mai meargă. Își târa piciorul după ea și nu am putut face nimic mai mult decât am făcut până acum. La nouă luni urmează să-i facem o nouă radiografie. I-am mai făcut una la 7 luni și ceva, orientativă. Atunci am aflat că oasele ei nu s-au dezvoltat bine. Că nu au asimilat calciul. De când am luat-o, de la două luni, i-am dat 20 de zile calciu cu zece zile pauză. Dar nu l-a asimilat. Fiind de talie mare, asta a distrus-o. Oasele ei sunt subdezvoltate. Am schimbat calciul, am schimbat o dată și tratamentul. Nimic. Vrem doar să fie sănătoasă. 😥

Foxy- 6 luni

Foxy- 6 luni

Stăpănul mamei lui Foxy i-a decis soarta din prima zi. A condamnat-o la moarte. A aruncat-o, împreună cu cei șase frați, într-o curte. Avea doar o zi. Persoanele extraordinare în curtea cărora a fost aruncată au salvat cinci pui, dintre care și pe Foxy. Patru au fost dați spre adoptie și unul a fost păstrat. Creșteau repede și frumos, toți cu ochii verzi. Medicul veterinar a zis că sunt de rasă. Și atunci, de ce nu i-a vândut și a ales să le curme viața de la o zi? Răspunsul l-am aflat când a făcut Foxy 6 luni. Era simplu, nu putea vinde câini care aveau ereditar displazie de șold. Poate nu voia să i se facă animalul de companie „urât”, poate nu voia să „chinuie” și alți proprietari de animale de companie (pentru noi Foxy este ca o prietenă, ca un copil) poate… cine știe ce a fost în capul acelei persoane. Nu am regretat niciodată că am luat-o pe Foxy și nici nu o să regretăm. A învățat după două încercări șezi. Culcat a învățat mai greu, pentru că nu-i plăcea și se supăra- nu se mai uita la noi. Dă cuba, știe să vină la chemare. Însă aleargă ca o nebună când iese la plimbare. Acum mai iese doar pe stradă. Parcul, iubirea ei, încă o mai așteaptă. Are pe stradă un prieten, pe Rafi. Acum are și în curte unul, pe Max, un pitic cât capul ei. Când a fost adus, căci este câinele părinților prietenului meu, Max a început să plângă. Foxy a ieșit din cameră și a fugit să-l liniștească. A căzut- a alunecat pe gresie- și de atunci- acum două zile-a fost din ce în ce mai rău cu piciorul. Astăzi a fost cel mai rău. Nu știu ce să mai scriu despre ea. Este foarte inteligentă și iubitoare. Este ca un copil, unul al nostru și nu mai vreau să sufere. În ceea ce privește operația este tot un vis, ca și parcul. Ni s-a spus sec: 500 de euro de un picior și foarte puțini medici din România vor să o facă. Ni s-a spus la fel de sec că putem merge în afară. Este o opțiune, dar nu putem.

Îi rog, pe această cale, pe toți medicii veterinari și pe toți cei care au trecut prin ce trecem noi acum, să-mi spună un tratament care face minuni.

Am atașat radiografia- orientativă- de la 7 luni și jumătate (este înclinată și cu bazinul ridicat)

1236245_513899592033617_848101892_n

Tag-uri:, , , , , ,

8 gânduri despre „O nouă luptă. Pentru Foxy

  1. Alina Ioana 20 Octombrie 2013 la 20:11 Reply

    Posteaza pe forumul de la animale.ro, cu siguranta vei primi sfaturi, asta daca nu ai postat deja.
    Multa sanatate la roscovana!

  2. Un om lucid (încă) 20 Octombrie 2013 la 20:22 Reply

    Știu ce înseamnă să asiști NEPUTINCIOS la durerea unui suflet care nici măcar nu poate să plângă. Am plâns eu lângă un astfel de suflet, rugând-o să nu moară, să se trezească (după cea de a doua operație). Sunt de n-șpe mii de ori mai stoici decât noi.

  3. luciastroila 21 Octombrie 2013 la 05:43 Reply

    Sa-i dea Dumnezeu sanatate!

    • Roxana Cristiana 21 Octombrie 2013 la 05:46 Reply

      Mulțumim mult. Mi-a dat o doamnă de pe Facebook un număr de telefon al unui medic de la Facultatea de Medicină Veterinară, care a spus că se poate face bine… Îl sun astăzi. Din păcate, de dimineață Foxy nici măcar nu a mai mâncat ;'(

      • luciastroila 21 Octombrie 2013 la 05:51

        Of Doamne, ma doare ce aud! Mergi cu ea cat mai repede la acel medic. Si nu-ti pierde speranta. Dumnezeu chiar ajuta oamenii buni si animalutele de care avem grija. Totul e sa nu mai sufere. Scumpa de ea… asa tinerica si atat de multa sufeinta… Nu stiu ce-as face eu daca Kara mea ar fi bolnava. Ma ingrijoreaza si cand se zgarie din joaca. Multa bafta iti doresc! Astept vesti bune!

      • Roxana Cristiana 21 Octombrie 2013 la 09:36

        Multumesc mult pentru gandurile bune. Din pacate din primele zile a suferit. Medicul cu care am vorbit a spus sa vorbin joi… si sa ne ducem joi seara.

  4. […] să mă bucur de un strop de iubire. Este o mare, mare iubire pe care o primesc de la scumpa mea Foxy… pentru mine este ca un copil. Are o personalitate adorabilă, este frumoasă, jucăușă, […]

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

© Copyright Adina Mirela, All rights reserved, O ilustratoare visătoare

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

