Dragi băieți, sunteți nașpa!

Da, chiar sunteți! Să vă explic de ce.

images-1

Am asistat și participat la foarte multe discuții „ca-ntre băieți”. Așa că am hotărât să scriu acest post despre încrederea exacerbată a bărbaților, care, de cele mai multe ori, este nejustificată.

De ce sunteți nașpa

Sunteți nașpa când adăugați fete pe Facebook. Zeci de fete necunoscute. Scopul îl știu și ele și dacă vă permit sau nu asta depinde de ele, nu de voi și dacă vă acceptă cererea, tot de ele depinde.  Apoi începeți să le comentați, fie după poze, fie după ce vă întâlniți. E „grasă”, „fițoasă”, „tărăncuță”, etc. Problema este că ea este fata căreia i-ați consumat timpul plăcut sau nu.

Însă, revenind la voi, înainte de a critica o fată după aspectul său fizic, vă recomand să vă uitați în oglindă și să căutați mai multe lucruri atrăgătoare la voi. Fetele, așa cum le-a lăsat natura, au anumite avantaje fizice. Frumusețea corpului unei femei depinde de alimentație și sport. Voi aveți nevoie de mult sport pentru a avea un corp frumos.

Foto: Sportholics

Sportholics

Femeie au nevoie de tonifiere musculară, voi aveți nevoie de dezvoltare musculară. Când se va pune problema de alegere, nicio fată (cel puțin dintre cele pe care le-am cunoscut eu) nu va alege un băiat care are corpul unui copil, cu pielea lăsată, cu un strat mai mic sau mai mare de grăsime, neîngrijit, cu un tricou șifonat, cu părul aranjat de pernă, etc. Deci, înainte de a critica fetele pe care le „agățați”, aveți grijă de voi. Sunt conștientă că există fete cu multe defecte, dar o să scriu în altă parte despre ele.

Foto: Sportholics

Foto: Sportholics

Sunteți nașpa chiar și în club. Să vă povestesc o întâmplare. Eram în BOA cu niște prietene. Una dintre ele se uita la un băiat. Băiatul, inabordabil, cu un pahar de vodcă în mână. Îmbrăcat acceptabil. Mie mi se părea nașpa pentru chestiile scrise mai sus. Era ca o fetiță fără sâni, cu mânuțe de muscă. În fine. Trece o oră, trec două și când mă uit o văd pe prietena respectivă dansând cu inabordabilul. Ăla, mort de beat, transpirat și scârbos. Ea vine scârbită la noi râzând, fugind de el. Părerea despre respectivul scârbos a fost total schimbată în câteva ore.

Sunteți nașpa când bârfiți. Din popor, se spune că femeile sunt bârfitoare, însă băieții le întrec, doar că mai rar se bârfesc între ei, ci bârfesc fete. Alegerea vă aparține. Eu vă recomand să înlocuiți ora de bârfă cu ora de sală. Nu știu cum se explică, însă oamenii care fac sport au și un chip mai frumos, sunt mai deschiși. Deși există percepția că băieții „agață” fetele de la sală, nu e așa. Din contră. Băieții care arată bine nu sunt atât de înclinați spre „agățat”. Au o viață echilibrată, normală. Cei mai mulți au prietene de mult timp. Același lucru este valabil și pentru fete.

Sunteți nașpa când plecați de pe terenul de tenis sau fotbal direct la o cafea și când deschideți portofelul larg, oferindu-vă să plătiți cafeaua de opt lei. Nicio fată normală la cap nu se va lăsa câștigată nici de cafeaua plătită de voi și nici de portofelul vostru. Și lăsați-o să-și plătească băutura. Chiar dacă e greu de suportat, de multe ori, are mai mulți bani decât voi, doar că-i are pe card. Nu vrea să vă impresioneze cu banii ei  cei mulți când se deschide larg portofelul.

Nu mai știu acum alte chestii „nașpa” despre băieți. Propunerile sunt binevenite.

P.S.: Despre fete voi scrie într-un alt articol. Și vor urma și lucrurile bune.

Tag-uri:, , , , ,

9 gânduri despre „Dragi băieți, sunteți nașpa!

  1. […] (n.r. marți), am scris un articol despre de ce cred eu că unii băieți sunt nașpa. Lipsa mea de imparțialitate i-a înfuriat pe […]

    • diaz35 24 Aprilie 2014 la 18:37 Reply

      cum intru în bar (disco bar lounge) cum sint luat în vizor’ mă văd ca o pradă, înaintând femeile zâmbesc și âmi fac loc (sînt ca o pradă) înaintez și se bagă unul în mine’ I zâmbesc cu scuze âmi văd de drum un altul ca mistrețul țintă spre mine mă feresc și mă bat de o femeie îmi cer scuze. .. ajung pe ringul de dans ceva mai spațios âmi salut prieteni la care mă și văd luat pe sus de o prietenă ști. .. m-au întrebat că. .. iară o venit (victima)(tot eu). .. îi spun lăsai’ hai pe ring ‘ începem dansul mă învârt vre-o 10 min. între timp am mai învârtit 2-ă femei am ajuns sa dansez cu 3 femei ceea ce le doresc tuturor bărbaților (celor nașpa no comment. ..) după un timp apare unul beat cu așa mișcări de zici că I-a cumpărat măsa ring de dans ‘ mă retrag la masă âmi fac o țigară și privesc ‘ bețivul se mișcă bine. ..apare o femeie 4/4 îi dă nas la bețiv și începe show-ul. .. apare altă femeie 3/3 la fel și asta i dă nas lu (nașpa) ăsta și mai rău ajunge să danseze cu 2-a femei 4/4 și respectiv 3/3 una îl ia de gât și au început să vb franceza. .. mai trece un timp și miracolul (nașpa) dispare ‘ încetul încetul atmosfera revine la normal. .. (huh. ..) mă avânt iară la un dans ‘ zâmbete și ochii mici. .. după un timp apare numărătoarea 4/4 3/3 2/4 3/5 și tot așa. .. mă uit în jur și sint înconjurat de femei (victima) âmi văd de ale mele, … apare o femeie frumoasa zâmbind’ si din priviri începem dansul. .. apare altă femeie simpatică elegantă la fel zâmbind și din ochi schimbăm partenerii. .. ceva de nedescris ‘ te exciți mai mult la un dans bun decât în pat la o partidă de sex sau de dragoste’ ca să nu spunem (nașpa). .. noapte e lungă se lasă cu multe zâmbete si sclipiri de ochi ‘prietenii noi ‘ povești nemuritoare cafele ‘ băutură ‘ mult fum și Cai Verzi pe Pereți. .. pe neașteptate apare femeile 4/4 și 2/2 sclipindule ochii de la damf sau băutură ‘ nu am putut să âmi dau seama ce le-a făcut să le sclipeasca ochii ‘ vin la mine și neintrebat sau de bună voie mă iau la dans (nașpa) femeia 2/2 âmi zâmbește cealaltă 3/5 âmi trage cu ochiul ‘ femeia 4/4 se apropie și âmi șoptește ‘ ști. .. vreau să te învăț Franceză! în ultimul moment sunt salvat de Femeia simpatica și eleganta! CONCLUZIA. .. nu exista pădure fără uscături !!! ( NAȘPA ). …

  2. Eddie 6 Noiembrie 2013 la 13:35 Reply

    Adevăr grăiești despre majoritatea băieților din ziua de azi!

    • Roxana Cristiana 6 Noiembrie 2013 la 13:43 Reply

      😀 Eu speram să-i trezesc pe unii, dar… doar s-au ofuscat cei care s-au regăsit. Ce să le faci 🙂

  3. RAIDER 6 Noiembrie 2013 la 20:11 Reply

    subiectivism cu gramada, in plus lipsa de responsabilitate.
    n-o mai zic pe aia cu lasitate si lipsa de coloana vertebrala. btw, esti genul care se uita la Antena 1?:)

    • Roxana Cristiana 6 Noiembrie 2013 la 20:25 Reply

      Da, este normal să fie subiectivism cu grămada. Ați ajuns pe un blog, unde scriu părerile personale despre ceea ce vreau eu să scriu. Acum, am scris despre băieți.Dacă aveți o minimă informație în ceea ce privește subiectivismul și obiectivitatea, ar fi mai mult ca evident că tot ceea ce scriu la acest post este subiectiv. Poate unora le plac bărbații alcoolici, transpirați și care stau în pat și beau bere, uitând să aibă grijă de ei, dar având pretenții de la diverse femei.
      Coloana vertebrală: Dacă vă referiți la faptul că nu v-am postat comentariul ironic în care mă întrebați dacă am auzit de inteligență și romantism și în care îmi spuneați cum ați avut cea mai frumoasă femeie din lume, vă răspund că aceste lucruri nu se încadrează la ”chestiile nașpa” și ăsta era subiectul postării.
      Antena 1: Considerați că un om scrie într-un anumit fel în funcție de postul de televiziune la care se uită? Ca să vă răspund la întrebare, nu mă uit la Antena 1 și atacurile ironice la adresa mea arată slăbiucinea unei persoane.
      Nu este vina mea dacă vă regăsiți în lucrurile ”nașpa” pe care eu le văd la bărbați. Oricum, nu mă refeream la generația dumneavoastră, care nu este în domeniul meu de interes și care nu a fost orientativă pentru scrierea postării.
      O seară bună!

  4. Andreea 7 Noiembrie 2013 la 06:02 Reply

    Asta cu relatiile lungi depinde de cate compromisuri e dispus omul sa faca, nu de cat e de frumos.

    Si de ce sa-si plateasca fetele consumatia? Adica dupa ce ca depun atata efort sa se aranjeze, dupa ce ca pierd timp pe la intalnire, sa mai dea si bani ca sa se vada cu un baiat???? Oricum banii aia n-o obliga la nimic, mai ales daca-s 8 lei.

  5. […] urmă cu ceva timp am scris când băieții sunt nașpa. Am spus atunci că voi scrie și un articol despre fete. Mi-am dat seama că discriminez […]

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

© Copyright Adina Mirela, All rights reserved, O ilustratoare visătoare

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

