O insensibilă

Într-o lume a egalității, sensibilitatea unei femei este considerată o slăbiciune. Un profesor ne-a spus odată: ”Femeile nu trebuie să se lupte pentru a fi egale cu bărbații, pentru că sunt deasupra lor”. Ironic sau nu. Eu cred că puterea nu se măsoară în ce poți face fizic, puterea se măsoară, din perspectiva sensibilității, în posibilitatea unei persoane de a-și masca trăirile. Se mai spune că băieții nu plâng niciodată. Nu am văzut mulți plângând. Când mă emoționa ceva  foarte tare, povesteam ore în șir un lucru care se întâmplase în cinci minute. Și eram ca un copil de cinci ani pe care nu-l mai oprea nimeni. Povesteam unui ”perete”. Timpul m-a schimbat și emoțiile, sentimentele și trăirile le țin doar pentru mine și câteva persoane, care s-au străduit să ajungă acolo unde știau că se ajunge greu și de unde nu se pleacă niciodată. Tot timpul m-a făcut să mă întreb cine mai sunt. Am ajuns să filmez înmormântări fără să-mi curgă o lacrimă când văd cum mama își plânge cu disperare fiul, am ajuns să filmez momente pline de emoție în care oamenii plâng și transmit, din suflet, o urare. Eu nu simt nimic deși am pierdut, în mod tragic, persoane foarte dragi, cărora mai speram să le mai spun măcar o dată ”la mulți ani” și pe care le-aș fi vrut să le am lângă mine când sensibilitatea mea de femeie mă doboară. Nicio durere, nicio fericire. Când trebuie să pun totul pe hârtie, nu cred că transmit emoția momentului. Nu am cum. Nu o simt, nu ajunge la mine. Și să-mi spună mie cineva că sensibilitatea unei femei este slăbiciune când propria ei sensibilitate o transformă, în fața celor mulți, într-o insensibilă.

1454792_10200896857284035_1234684548_n

Tag-uri:, , , , ,

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

Toate textele și imaginile de pe acest blog îmi aparțin .

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

