Cum uităm să (ne) mai iubim

Ora 6:00, alarma zilnică, de luni până vineri. Mă trezesc la 06:45. La 07:05 trece maxi-taxi. Mereu întârzii la muncă, ajung în redacție la 08:15. La 16:00 ies, ajung la 17:00 la facultate. Sunt zile în care intru la 18:30. Ies cel mai devreme la 19:00 și cel mai târziu la 21:00. Ajung la prietenul meu la 20:00 sau 22:00. Timpul pentru noi a devenit atât de scurt, deodată. Din  zilele întregi începute cu o cafea pe terasă și terminate seara în parc sau la un film, timpul nostru s-a rezumat, dintr-o dată, la doar câteva ore. Sunt orele în care mă chinui cel mai mult să mai stau trează. Până pe la miezul nopții, când cel mai adesea mă pregătesc să mă duc spre casa mea… Și am încercat să mă împart și să las o fărâmă de energie pentru toate și cel mai mult pentru persoana unde-mi găseam de fiecare dată liniștea și fericirea. Nu am reușit și-mi doresc nespus de mult o zi de 48 de ore.

edit_183345

Când am început să muncesc mi-am dat seama cât de important era timpul liber care, până atunci, era doar al meu. Tot ce-mi doream, când vedeam parcul Herăstrău de pe fereastra redacției, era să fiu eu în acea canoe sau să merg eu pe bicicletă pe lângă lac… să stau eu la terasă cu o caffe latte în față sau cu o limonadă. Timpul a trecut și, sorbind din priviri trecutul pe care-l regăseam în parcul din fața mea, am uitat cine sunt. Am uitat că scopul meu în viață nu este să mă afund într-o monotonie a muncii, am uitat că înainte de toate sunt om și că eu și ceea ce simt ar trebui să conteze cel mai mult în viața mea. Am uitat să contez pentru mine și să dau importanță adevăratelor lucruri care mă făceau fericită. Am înlocuit ghemuirea în brațele persoanei iubite cu o strângere în brațe rapidă și pe fugă, am înlocuit sărutul nostru tandru și apăsat cu o sărutare superificială, am înlocuit toată iubirea cu uitare. Am ajuns să pierd o relație de 7 ani. Ne pierdusem amândoi unul de altul. Credeam fiecare că celălalt face prea puțin. Doi străini, deodată, fără să ne dăm seama de ce. Am crezut că pur și simplu iubirea dintre doi nebuni a dispărut peste noapte.

Am luat „vacanță de la relație” să vedem ce vom face, să vedem dacă iubirea a dispărut sau dacă am pitit-o bine. Am realizat, după două săptămâni, că în fuga zilnică, care nu ne aduce absolut nimic, am uitat să ne mai iubim și să mai iubim lucrurile frumoase din viața noastră. Am uitat pur și simplu să trăim, să iubim, să ne bucurăm de clipele petrecute împreună.

Nu uitați să vă trăiți iubirea și să iubiți. Cântăriți bine ce câștigați și ce pierdeți. Timpul este mult prea scurt și ne pierdem pe noi în aglomerația orașului. Spunem că luptăm pentru noi, pentru viața noastră, pentru carieră. Însă, când vom fi sus, cât de mult va conta tot ce am obținut și pentru cine?

Tag-uri:, , , ,

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

Toate textele și imaginile de pe acest blog îmi aparțin .

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

