Da, da, ninge! Și ce dacă? Mie-mi place

Mereu când se întâmplă ceva în viață, care ar putea fi evitat sau ar putea foarte bine să nu existe spun: „Și ce dacă?”.

Da, acum ninge-n Capitală. Al naibii de rău. Ador fulgii mari, mari de zăpadă, Crăciunul, să fac om de zăpadă, să bat persoanele dragi cu bulgări, peisajele frumoase de iarnă, cadourile de sub brad, cum ne ferim cu toții cu același scop, să fim o dată pe an „Moș Crăciun”.

tumblr_mezlgkZvaC1rc2doxo1_500_large

Pentru mine, iarna e ca și primăvara, vine cu foarte multă bucurie și optimism. Nu aș putea să nu iubesc veșnicul București de sub ape, apoi de sub nămeți. Iubesc tot ce ține de iarnă. E ca marea, dacă aș putea, aș strânge-o tare, tare în brațe. Sunt multe persoane care spun: „aaa, a venit iarna. ce urât, ce frig”. Nici mie nu-mi place frigul, nu-mi place ca fulgii de zăpadă să se așeze frumos pe mine, să arăt ca un dalmațian și apoi ca un canishe plouat, nu-mi place să îngheț. Și ce dacă? Asta mă face să mă bucur mai mult de căldura din casa mea. Prefer să văd lucrurile frumoase, pur și simplu. Prefer să mă bucur de fulgii de nea, decât să mă gândesc că mi se încrețește părul, prefer să uit de frig și să fac un om de zăpadă, să arunc un bulgăre simpatic. Mie-mi place că a venit iarna, așa cum e ea, îi iubesc și defectele pe care alții le urăsc pentru că pentru mine defectele sunt farmecul ei.

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

© Copyright Adina Mirela, All rights reserved, O ilustratoare visătoare

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

