Filosofia unei miserupiste: „nu mă interesează”, „și ce dacă”, „simpatic/ă”, „urât”

Eu joc două piese mari. Una pe plan profesional, alta pe plan personal. În mod clar, am mult mai multe măști. În relația cu ceilalți fiecare dintre noi este un personaj.

Eu sunt egală. Niciodată nu m-am simțit nici mai sus, nici mai jos față de ceilalți. Am intrat ușor în medii înalte, am intrat, la fel de ușor, în așa-numitele „medii de jos”. Pot să vorbesc cu un avocat, un senator, un economist la fel de bine cum vorbesc cu un om al străzii, un consumator de droguri, o femeie de serviciu. În fața mea, toți sunt egali. Nu am un interes ascuns în absolut nimic din tot ce fac, nu mă interesează să ajung consumatoare de droguri, nici senatoare. Pot să fac orice în mediul profesional. Pot să vorbesc cu oricine. Nu am emoții, nu mă impresionează în sensul în care trebuie să mă pregătesc sufletește o zi pentru a pune o întrebare. Sunt un om simplu, care vrea niște răspunsuri, neimpresionat de funcții înalte și orice alte superficialități. Asta e profesional. Ca om, așa am fost mereu, încă din școala generală. Mereu am simțit că am în față o limită, un obstacol imposibil de trecut, pe care l-am depășit incredibil de ușor prin simplitatea existenței. Și am tot depășit limite. Știu că pot mai mult, știu că am multe obstacole în față, dar știu că le pot depăși pe toate.

În viața personală e diferit. Masca pe care o joc, cu ajutorul căreia intru ușor în tot felul de medii, pe plan personal nu există.  Pentru mine e o normalitate să fiu unde sunt, alături de persoanele de care sunt și cam atât. Sunt multe persoane care joacă în plan personal așa cum eu joc în plan profesional. E ciudat. Nu înțeleg de ce aș vrea să ajung să vorbesc cu X sau Y. Persoanele din viața mea sunt pentru că au fost interesate să fie și cam atât. Sunt puține, dragi și importante.

De ce sunt așa? Din miserupism, care se traduce prin:

„Nu mă interesează”. Sunt multe lucruri care mă plictisesc, detalii tâmpite de care nu am nevoie în viața mea. Cu părere de rău, sunt și unii oameni în categorie. Spre exemplu: haterii, bârfitorii, etichetatorii, țațele (băieți și fete).  Nu ai cum să nu-i vezi. Sunt vizibili chiar și când se ascund pe un principiu scris de mine mai demult: prostie în reflectoare. Eu nu am nevoie de toți oamenii ăștia în viața mea, pentru că nu am ce să fac cu ei. Poate doar să-mi umbresc viața. Asta e partea vieții neinteresantă. Când spun „nu mă interesează” unor persoane fie glumesc, fie încerc să le transmit că sunt detalii nesemnificative.

„Și ce dacă?” sau „Așa, și?”. Le folosesc des. Sunt sinonime la „nu mă interesează” și reprezintă o atitudine miserupistă a mea față de lucrurile care nu contează- lucrurile urâte, oamenii urâți, tot ce-i urât.

„Simpatic/ă”= nesuferit/ă, drăguț/ă, ironic/ă, răutăcios/oasă, etc. Înseamnă multe, dar extrem de multe lucruri. Persoanele care mă cunosc au început să înțeleagă sensul și mi se întâmplă să spun „simpatic” și să mi se răspundă „da’ ce-am făcut?” sau „de ce?”.

Când spun „urât” sunt foarte serioasă. O spun pentru tot ce-mi displace. Unele persoane știu că atunci când spun „urât” am mai multe așteptări de la ele. Nu spun „urât” unei persoane la care mă așteptam să nu poată mai mult decât ceea ce a făcut.

Tag-uri:, , , , , ,

3 gânduri despre „Filosofia unei miserupiste: „nu mă interesează”, „și ce dacă”, „simpatic/ă”, „urât”

  1. Roxanne D 29 Noiembrie 2013 la 02:22 Reply

    Haha, o să îmi amintesc pe viitor să nu spun niciodată despre tine că ești simpatică. :))

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

© Copyright Adina Mirela, All rights reserved, O ilustratoare visătoare

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

