Un strop de iubire…

Mulți nu înțeleg cât de mult te poate ajuta un suflet care te iubește necondiționat. Într-un moment greu din viața mea, în care totul s-a prăbușit în jurul meu deși părea a fi un vis, să simt o iubire necondiționată și un dor nemărginit, niște ochi sinceri și pupabili e tot ce-mi mai dă putere și-mi arată că, în ciuda a tot ce se întâmplă, nu am uitat să iubesc și să mă bucur de un strop de iubire. Este o mare, mare iubire pe care o primesc de la scumpa mea Foxy… pentru mine este ca un copil. Are o personalitate adorabilă, este frumoasă, jucăușă, inteligentă, supărăcioasă, pretențioasă, încăpătânată și-mi face fiecare sfârșit de zi mai frumos doar când o văd cum se bucură și mă ceartă în același timp când ajung acasă. E mai mult decât scumpă atunci când înghite în sec așteptând un DentaStix și îl mănâncă din priviri, dar mai ales când se pune imediat în șezi, culcat și-mi dă și cuba, doar, doar să i-l dau mai repede. Apoi, pot să-i zic eu cuba până când obosesc. Se uită mândră într-o parte și nu mă mai bagă în seamă. Este adorabilă și foarte inteligentă. E raza mea de fericire într-o zi posomorâtă și, deși a avut sărăcuța multe probleme de sănătate, iubirea și veselia ei au fost mereu aceleași…

942952_456029101154000_1546921227_n

Tag-uri:, , ,

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

Toate textele și imaginile de pe acest blog îmi aparțin .

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

