Rămăsesem datoare. Când fetele sunt nașpa…

În urmă cu ceva timp am scris când băieții sunt nașpa. Am spus atunci că voi scrie și un articol despre fete. Mi-am dat seama că discriminez băieții, pentru că de fiecare dată când am vrut să mă apuc de scris pentru acest subiect, mă gândeam că fiecare are dreptul și libertatea să se comporte și să arate cum vrea, că d-aia e femeie! :))

În această seară, o tânără mergea la braț cu alesul ei. Cu un dres negru subțire, cu o un fel de geacă-cojoc, care -i acoperea cu greu fundul, cu niște încălțări care-i acopereau gleznele… se mulau pe gleznele ei și o făceau să pară mai pitică și mai grasă… Și m-am hotărât!

keep-calm-cause-nobody-s-perfect

Fiecare are dreptul de a fi cum îi place, dar nu are dreptul să fie ignorant.

Deci, fetelor:

– nu vă luați tocuri când mergeți în Centrul Vechi. Cu părere de rău, păreți genul de fete abia căzute în Capitală, care vor să impresioneze craii de București. Nu trebuie să impresionați pe nimeni! Tocurile în centru nu se iau din două motive: sunt pavele și al doilea, care derivă din primul, nu vrea nimeni să vă culeagă de pe jos. În plus, nu cred că vreți să arătați banal, atârnând de brațele unor vânjoși, și sucindu-vă picioarele în fel și chip.

– dacă sunteți plinuțe, chiar nu este nevoie să vă puneți cureaua cu o cataramă superbă la blugii cu talie joasă, strânsă atent pentru a vă ieși fundul în evidență. Deși eu nu sunt de acord cu: „sunt grasă și frumoasă” sau „cine mă place, mă place și așa cum sunt”, dacă voi considerați că vă simțiți bine așa cum sunteți, căutați un stil vestimentar potrivit. Nu cu burta goală, cu bluze mulate, cu blugii strânși în curea, cu talie joasă… și așa mai departe.

– „Fă!” e out. Îl aud, în general, la puștoaice. N-am de comenta… doar nu are ce căuta niciunde. Știți, unele persoane au un nume frumos, dacă le-ați striga pe nume, ar fi ok…

– Am văzut vara trecută la plajă o domnișoară blondă, după care întorceau capul toți retardații. Blondă, tatuată pe tot spatele, grăsuță șiiiii…. bomboana: machiată pentru seară, cu ochii puternic conturați, cu mascara, fard, fond de ten, ruj plus părul bine aranjat, umflat, tapat, dat cu un fixativ de-l făcea să arate ca o perucă. Când intra în apă era atentă să nu cumva să-i ajungă apa la față, la păr. Upsss! M-am jucat și, din greșeală, nu știu cum, fără intenție, mingea mea a căzut lângă ea și apoi a luat-o valul… nu pe minge, pe domnișoară. Deci, lăsați tâmpeniile. Nu e cazul să vă machiați înainte de culcare ca să fiți frumoase noaptea, la plajă și în tot felul de astfel de situații.

– Știu că iubiți paietele, ștrasurile, chestiile tari, în general, dar fiecare iubire are o limită și are și timpul ei. Iubiți-le, cu moderație, seara în club. Acum… de ceva ani, sunt țintele „IN”. Da sunt, dar nu pe UGG-uri, pe geantă, pe pantaloni, pe geacă, în păr… toate, toate, așa… cât mai multe, cât mai sexy. NU! Deci, țintele, dacă sunt ceva mai stridente, le-ați putea transforma în acel „ceva” al ținutei. Și toate celalte chestii.

– nu mai râdeți ca fraierele când vedeți un „făt-frumos”. Lăsați-l în frumusețea lui, comportați-vă normal… am auzit niște râsete zgomotoase și continue… așa, de gâscă. Pe mine mă zgârie, nu știu dacă ăstora le plac, dar nici nu mă interesează. Sunt doar groaznice și nu trebuie să atârnați după niciun oarecare, fie el și făt- frumos.

Vă pup și să ne vedem mai sigure pe noi, mai puțin sclipicioase, mai puțin false…

Tag-uri:, , , , ,

3 gânduri despre „Rămăsesem datoare. Când fetele sunt nașpa…

  1. Alexantza 7 Decembrie 2013 la 10:23 Reply

    Imi place postarea ta, sunt de acord cu tot ce spui.
    Pe aici pe la mine e un obicei – duminica ne facem plimbarea in mall, pe tocuri de minim 10cm. Iar daca merg si in clubul de la etajul 2, musai sa aiba fustita pan’ sub buci, tocurile chiar mai inalte si trag de bratul mutulicului care le scoate la plimbare, ca doar patineaza pe marmura.
    :))

    • Roxana Cristiana 7 Decembrie 2013 la 10:58 Reply

      Da, mi-ai dat o idee foarte bună… La ce te ajută tocurile? La patinaj, la căzături, la agățat mutulici, la dans printre pavele sau cum să nu-ți prinzi tocul și la următorul pas :))

  2. flaviablinda 18 Februarie 2014 la 00:00 Reply

    As rescrie : nu purtati tocuri in centrul vechi DACA NU STITI SA MERGETI PE ELE. Sunt persoane care merg foarte bine si se descurca si pe piatra cubica din centru.
    Si in general astea sunt reguli de bun simt pe care doar pitipoancele fara creier nu le mai respecta. Si din moment ce te adresezi numai lor, ma indoiesc ca or sa inteleaga mesajul.. E buna initiativa dar as fi mers pe chestii mai subtile, ca sunt si doamne elegante si stilate care o dau cu mucii in fasole, mai ales cu vocabularul.

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

© Copyright Adina Mirela, All rights reserved, O ilustratoare visătoare

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

