Greu de înțeles…

Sunt omul care nu a crezut niciodată în viitor. Viitorul mi s-a părut mereu atât de dificil, noi etape…

Îmi amintesc cum nu credeam c-o să iau Bac-ul sau cum nu credeam că voi intra la o facultate de stat :)). Am dat examen și, în aceeași zi, m-am înscris la o universitate privată și am plecat la mare. M-a sunat mama c-am intrat la buget. „Tu niciodată nu ai încredere, dar mereu reușești. Ți-am spus eu că o să fie bine”,  spune mereu mama.

Când eram și mai mică, credeam că n-o să am niciodată un prieten… chinuiam toți băieții și mi se păreau toți cei care mă înconjurau urâți și ciudați :D. De unul îmi pare rău… nu l-am mai văzut din generală, de când i-am aruncat ghiozdanul în ghenă. L-au mutat părinții lui. Aș vrea să-i spun că-mi pare rău. Eu, care nu țin minte numele oamenilor, îmi amintesc numele lui de familie… săracul, era atât de chinuit. Îl chema Mihalcea și nu mai știu cum.

Ei, și am trecut prin toate etapele astea… chiar foarte bine. N-am crezut că o să mă angajez în domeniul pentru care m-am pregătit, dar am făcut-o și p-asta.

O colegă de facultate m-a întrebat: „Da’ de unde neîncrederea asta?”. Nu-i neîncredere…  pur și simplu trăiesc acum și mi-e foarte frică de viitor. Vreau să progresez mereu, mi-e frică să nu mă opresc. E un sentiment ciudat să vrei mai mult și să-ți fie frică în același timp.

Acum următorul pas ar fi să am o casă, să urc în carieră, să mă căsătoresc, să am copii și încă un câine… poate și o mașină când nu o să mai pot merge pe bicicletă :)). Mi se par atât de dificile.

O casă  a mea mai merge. De ascensiunea în carieră mi-e frică, am nevoie de mai multă experiență, acum mi-e bine unde sunt…

Căsătoria mi se pare… ufff. L-am întrebat pe prietenul meu dacă el ar vrea vreodată să ne căsătorim. El mi-a spus: „Păi, dacă o să accepți să fii logodnica mea, o să ajung să vorbesc despre tine ca soția mea, nu o să-mi fii toată viața doar prietenă”. Am tăcut apoi toată seara. Doamne, eu, soție? E un lucru atât de serios și de ciudat. Orice fată visează când este mică la chestii de genul: să se îmbrace în rochie de mireasă, să meargă într-o superbă lună de miere, să aibă alături ca soț cel mai bun prieten… gen poze de poveste. Dar să merg la primărie să semnez acte, să mă chinui un an pt o zi, să am o petrecere ciudată, să stau zece ore în biserică alături de nașii cu lumânări în mână, ca să-mi spună preotul ce spune la toată lumea: „să-mi slujesc soțul și să-l ascult”. D-astea nu vreau. Eu vreau să mă căsătoresc pe plajă și să plec cu vaporul :)).

Un copil aș vrea. Dar aș vrea să aibă direct 6 luni. Sunt așa drăguți să te joci cu el și să râdă și să facă atâtea prostii. Și o nouă prietenă pentru Foxy aș vrea. Mașina nu mă interesează… poate doar să o transport pe Foxy până la intrarea în parc (pentru că are displazie de șold și nu poate merge până acolo).

Cred că-mi place să fiu copil. Știu multe lucruri, îmi dau seama de multe, văd multe… toate astea ar trebui să mă facă să fiu serioasă, dar nu am cum. Mă amuză până când și persoanele răutăcioase, care n-au nimic altceva mai bun de făcut în viață.

Ahhh, și nu-mi vine să cred că am 22 de ani, când eu mă simt de 17 :)). Nu înțeleg ce-i așa greu de înțeles.

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

Toate textele și imaginile de pe acest blog îmi aparțin .

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

