Marketingul dresează presa. Povestea câinelui de companie

Suntem competitivi, vrem să fim cei mai buni, să fim primii, să, să, să. Vrem și atât! În practică, promovăm ceea ce numesc „prost full time”. Mă uit în jurul meu și nu știu dacă ceea se întâmplă este din cauză că am crescut, m-am maturizat și pricep mai multe sau lumea asta s-a tâmpit de tot și continuă să se tâmpească al naibii de mult. Sunt oameni fără o minimă educație, incapabili să articuleze două vorbe frumoase și elegante. Despre cultură… tac. Atâția spun nimic cu accent de intelectual de tot râsul.

Umblă vorbe prin târgul Facebook că „sunt persoane care au bani și persoane care sunt bogate” sau „un părinte ar trebui să-și învețe copilul despre valoare, nu despre preț”. Eu aș scrie citatele astea două pe fruntea fiecărui om. Poate se sinchisește vreunul să citească. Să… înțeleagă. Măcar puțin. Însă, mintea stă în suflet, unde ar trebui să stea ceea ce unii mai numim sentimente. Și sufletu-i gol și gri, și bate vântul.

Cred cu tărie că ceea ce suntem ca oameni se reflectă în ceea ce scriem ca jurnaliști. O văd. O observ și sunt scârbită- cu părere de rău- să văd cum presa noastră nu e câine de pază, este câine de companie, unul fără personalitate, dresat excelent (aș lua premiul mondial dacă mi-aș putea dresa și eu cățelul la fel). Cu toții facem greșeli la început. Am făcut și eu ca o naivă credulă. Mi-am luat palme și mi-am învățat lecția. De greșit, o să mai greșesc, dar știu că am evoluat în puținul timp. Acum îmi dau singură palme. Am fost atât de naivă încât să cred că evoluție înseamnă trecerea ce la o pseudo-presă, adică marketing, la presa de calitate. M-am înșelat! Dar am și eu o întrebare pentru pseudo-jurnaliști: „De ce nu vă angajați în marketing pentru a vă exervita profesia onorabil?”. Ce credeți? Îmi iau onoarea de răspunde chiar eu, pe minunatul meu blog: sunteți incapabili :D.

Tag-uri:, , , , ,

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

Toate textele și imaginile de pe acest blog îmi aparțin .

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

