„Fă”cătură sau ce?

Marchez un „fă”, termen cu care cineva se adresează la țară unei persoane de sex feminin sau sinonim cu fato, femeie. Auzit, neauzit? După: „Tu ce faci, fă, Doina, aici? Aveai chef de inundații?” toate înregistrările sună la fel. E una singură, în realitate.

Repet: „termen cu care cineva se adresează la țară unei persoane de sex feminin”. Premierul, la țară, în comuna Beiu, se adresează așa unei persoane de sex feminin, potrivit unei înregistrări Pro TV.

El, premierul, spune că „nu fură” și că a fost prins cu un „mă”-n gură. Interjecția „mă” este folosită pentru chemarea unui bărbat. Marinar, whiskey, mă… ne cam încurcăm locul în barcă, domnule prim-ministru! 

Fie campanie sau nu, fie ce-o fi înregistrarea aia, vă spun ce mi s-a părut mie că este: o glumă nesărată a premierului, care a adaptat și tonul pentru ceea ce a scos pe gură. A fost mai mult o ironie la adresa țăranilor, doamna ministru Pană, de context, a rămas interzisă, doar așa explicându-se răspunsul ministrului Apelor, la inundații, care spune: „Păi nu aveam chef, dar…”.

A doua zi ia și drege-o că „fraierul” de la PRO, după ce că este angajatul unei companii aflată în picaj, mai are și tupeul să consume prea multă baterie la cameră și să o țină deschisă așa, degeaba.

Tag-uri:, , , ,

5 gânduri despre „„Fă”cătură sau ce?

  1. domandaniel 23 Aprilie 2014 la 20:52 Reply

    Eu am auzit „fă”. Am dat boxele aproape de valoarea maximă și eu auzeam doar „fă”, dar doamna Doina zice că nu, iar Ponta la fel. Practic am fost prostit în față, iar urechea mea suferea de „daltonism”

    • Roxana Cristiana 24 Aprilie 2014 la 05:35 Reply

      Da, și eu la fel am auzit și chiar cred că a vrut să fie „de-al locului”, dar i-a ieșit prost, nu credea că poate avea cineva „dovada”.

  2. Alex Badea 24 Aprilie 2014 la 07:26 Reply

    Toata stirea aceea e delicioasa. Ponta are atatea replici de taran incat corectarea „fa”-ului e o nimica toata. Oricum cel mai grav nu e ca a zis „fa”, ci ca ne-a prostit pe fata. Si ce e si mai grav…ca noi nici atunci nu reactionam. Ce ar merge o micuta campanie intitulata „Fă, Daciana”. :)))

  3. Danut Belu 24 Aprilie 2014 la 08:18 Reply

    Foarte interesant ca te preocupa aceste subiecte. Bine scris, bine articulat si frumos conturat articolul, textul… Si pe mine ma deranjeaza acest personaj (prim-ministru, premier sau premier de toba) si am pregatit ceva, denumit „Caricaturi si specimene”. Problema e ca pe mine ma intelege lumea gresit … si-mi interpreteaza „discursul”, textul desprins din context. Numai bine iti doresc Roxana! Ma bucur sa vad ca si dintre noi tinerii suntem cativa care luam atitudini! Spor la scris! Nu te lasa ca faci treaba buna! 🙂

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

© Copyright Adina Mirela, All rights reserved, O ilustratoare visătoare

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

