Nu vă mai suport!

Nu v-ați săturat să ne mințiți?

Eu, DA! Al naibii de tare. Nu avem nevoie de voi, oameni de tot râsul, care vă canalizați puncte de campanie- Șomaj. Taxe. Salariu. Prețuri.- pentru care nu ați fost în stare să faceți nimic nici înainte și nu veți fi nici acum. Oameni fără viziuni, fără inițiative, fără coloană vertebrală, care-mi umpleți Facebook-ul deodată voi, inactivilor, din 25 aprilie, cu mesaje și promisiuni. Fac ce vreau în promisiunile voastre de tot râsul.

Slide1

Toți la fel, pe bannere și tricouri. Avem nevoie de oameni frumoși, cu inițiative, oameni cu dorința de schimbare, oameni care văd un viitor, avem nevoie de politicieni oameni. Toți, absolut toți, de la toate partidele politice îmi spun aceleași minciuni pe care le vomit de fiecare dată. Din prima zi, nu mi-a venit să cred cum news feed-ul Facebook-ului era plin de mesaje sponsorizate ale politicienilor. Nu vreau să mă gândesc câți bani au fost dați pe bannere. Monica Macovei de exemplu, care s-a făcut ceva mai blondă pe bannerul de campanie, apare peste tot, pe toți stâlpii. Cred că are mai multe bannere cu fața ei decât orice alt partid politic. Valentin Dăeanu a dat la bani Google-ului de mă doare capul, și-a făcut un mega site și apar reclame cu fața lui pe toate site-urile cum apar reclamele alea cu „vrei să slăbești 50 de kilograme. Acum poți într-o zi”… cu soare!

Și m-am săturat de toți politicienii, în general, pentru că ne credeți niște retarzi care mai cred în promisiunile voastre de rahat. Vreau să-l văd și eu pe ăla diferit, care nu-mi zice toată ziua cât de retarzi sunt ceilalți, să-l văd că face ceva, orice. Din disperarea mea de om scârbit de „creștem salariile, reducem șomajul, scădem prețurile, nu o să mai fie corupție, corupții sunt la ei nu la noi, comunistule” pe ăla îl votez.

Tag-uri:, , , ,

5 gânduri despre „Nu vă mai suport!

  1. ecoarta 8 Mai 2014 la 14:32 Reply

    Subscriu!

  2. Marin Ghinoiu 14 Mai 2014 la 16:33 Reply

    Ca de fiecare data, superb !

  3. Beni 23 Mai 2014 la 18:37 Reply

    Dar de candidati independenti ai auzit? Daca cei ca tine nu vor vota, vor castiga tot partidele care au oamenii lor la urne. Pentru ca cu cat sunt mai putini cei care-i voteaza pe oamenii din afara partidelor, cu atat procentul mizerabililor e mai mare.

    • Roxana Cristiana 24 Mai 2014 la 07:08 Reply

      Să știi că nu știam până acum ceea ce ai spus. Nu am auzit de candidați independenți niciodată, nici nu știam că există așa ceva.
      Dacă observi, chiar am scris unul în articol, care nu-mi place. „Cei ca mine” au nevoie de mai mult decât de un mic sau un tricou ca să-și pună votul. Spre liniștea ta, o să votez, ca întotdeauna.

    • Roxana Cristiana 24 Mai 2014 la 07:09 Reply

      Mă scuzi, am văzut că vei vota cu Dăeanu și am înțeles de ce te-ai supărat.

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

Toate textele și imaginile de pe acest blog îmi aparțin .

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

