Sentimente prin semne. Doar Facebook

Trăim într-o lume în care 🙂 nu înseamnă zâmbet, ci doar amabilitate, în care ❤  nu înseamnă nimic, în care :*  înseamnă, cel mai adesea, prietenie…. într-o lume a semnelor, fără niciun sens.

Nu vreau o <3. Vreau un „te iubesc” sau „mi-e drag de tine”. Nu vreau un :). Vreau un zâmbet/un râset/fericire. Nu vreau un :*. Vreau un pupic/sărut. (Glumă de om pe politic: Sunt anti-sistem. am votat cu Diaconu).

În urmă cu doi ani, când am început să lucrez în mass-media și Facebook-ul a devenit o utilitate în urmărirea altor publicații interne și externe și urmărirea politicienilor, am realizat că până atunci nu vorbisem niciodată cu prietenul meu pe Facebook. Niște ciudați noi sau… ceilalți? Când am vorbit prima oară ni s-a părut atât de distant și impersonal încât după două mesaje primesc un al treilea: „vezi că te sun”. :))= mă amuz și acum. Oricum, Facebook-ul nu ține în brațe relații oricât ar vrea mulți să se păcălească. Băieții ăștia ies la agățat pe Facebook ca pe bulevard, doar că au o gamă largă și variată.

Până în urmă cu vreo patru ani eram atât de naivă încât nu credeam că există o singură fată care să fie atât de fraierită încât să iasă cu unul de pe Facebook din prima seară…. Și punctele, puncte au semnificația lor. În urmă cu patru ani mi-am dat seama, din contul unui cuceritor, că-i plin Facebook-ul de „de toate”. Și, mai nou, pentru că toți avem smarphone, există o aplicație pe telefon prin care trimiți inimioare unor persoane care se află în apropiere de tine (culege informații de pe GPS). Dacă persoana cealaltă îți răspunde cu o inimioară abia atunci poți să o bagi în seamă. Inimioara ei/lui fiind un fel de „da” la o întrebare tot în formă de inimă… Mă întreb ce urmează după feeling amused?

Tag-uri:, , ,

Un gând despre „Sentimente prin semne. Doar Facebook

  1. Diana 5 Iunie 2014 la 18:55 Reply

    Am observat în cei 4 ani de când folosesc eu Facebook că se formează extrem de ușor legături,și tot extrem de ușor se și rup.
    Azi suntem în relație, mâine nu mai suntem. Și, cum altfel fără să știe toată lista de prieteni, să ne încurajeze virtual, pe fiecare în parte?
    Unde altundeva să fim mai falși și mai ipocriți? Unde altundeva să ne dezbrăcăm de caracter mai mult?!

    Oamenii au uitat de mult adevăratul scop al Facebookului, și între timp el și l-a pierdut.

Lasă un răspuns

The BeLoved G.

Be the one you love

Fashion with no limits

Smile! You’re at the best fashion site ever

Ce-am mai descoperit azi

Muzici. Cărți. Oameni. Chestii. Oportunități.

My Blog

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

That Random Comic Blog

Life is a comic strip and we are the characters.

Genunchiul Lumii

blogolumea. strada sforii. poezie pierdută. crochiuri. cotidiene

sperantaunuiartist.ro

Acest site isi propune sa promoveze cultura in pictura

A d i n a M i r e l a

© Copyright Adina Mirela, All rights reserved, O ilustratoare visătoare

Paiat(z)a

Un izvor de intelepciune

endorfinul

diminueaza perceptia durerii

I'm feeling free RO

Ce nu văd alţii vedem noi

Alexbidam - Blogul fara nume

Un blog cu toate pentru toti

Doman Daniel Blog

A fine WordPress.com site

luizapuia

Cuvintele potrivite sunt mereu simple..

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

